trussetyv
Fra : Andropov

Dato : 05-03-04 12:04

Man ser nogen gange skrevet at kvinder har lige så meget lyst til sex
som mænd. Men jeg har f.eks. aldrig hørt om kvinder som stjæler
mandeundertøj.....

"Torsdag aften blev en 37-årig mand taget på fersk gerning, mens han
gennem et vindue forsøgte at belure en 17-årig pige. I lommerne havde
han flere stykker dameundertøj, som han indrømmede, at han havde taget
fra tørresnorene i området. På mandens adresse fandt politiet desuden
34 bh'er og 38 trusser. Manden får nu en bøde."

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=415018/

Fra : Mette

Dato : 05-03-04 13:43

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Man ser nogen gange skrevet at kvinder har lige så meget lyst til sex
> som mænd. Men jeg har f.eks. aldrig hørt om kvinder som stjæler
> mandeundertøj.....

At manden stjæler undertøj har vel i og for sig intet at gøre med lysten til
sex. For han får jo netop ikke noget sex..?!
Til gengæld hører det under begrebet "fetish" som mange har - både mænd og
kvinder. Man har så bare forskellige måder at håndtere denne fetish på.
Når alt kommer til alt handler det om, hvordan man styrer sine lyster, så de
ikke er til skade for nogen.

Fra : tux

Dato : 05-03-04 14:56

På den anden side er kvalitetsundertøj jo dyrt, så måske er det grunden )
tux