S.T.A.L.K.E.R
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-03-04 11:07

http://www.stalker-game.com/

Ser sgu da for fedt ud, savle.......

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-03-04 18:06

"Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> skrev i en meddelelse
news:c29jfh$1h15$1@news.cybercity.dk...
> http://www.stalker-game.com/
>

> Ser sgu da for fedt ud, savle.......

Har været oppe i lang tid. Der ligger en del gameplay videos rundt omkring.
Tjek dem ud.
Desværre ikke noget om udgivelsestidspunkt endnu så vidt jeg er informeret.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Morten Skovgaard

Dato : 06-03-04 12:45

"Morten Holberg Nielsen" skrev

> [...]
omkring.
> Tjek dem ud.
> Desværre ikke noget om udgivelsestidspunkt endnu så vidt jeg er

Udgiverne fra THQ håber stadig på en majudgivelse, mens udviklerne fra GSC
Gameworld lyder mere som om, at det først bliver helt klar i løbet af
sommeren. Juni virker som et godt bud, for spillet ser i dets nuværende
stadie rigtigt godt og næsten færdigt ud.

/Morten

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 06-03-04 14:57

"Morten Skovgaard" <skovgaardmorten@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sommeren. Juni virker som et godt bud, for spillet ser i dets nuværende
> stadie rigtigt godt og næsten færdigt ud.

Ærgerligt det kommer ud sommer...

Bedre hvis det kom om efteråret hvor der ikke er en s*id at lave :)

Fra : preben nielsen

Dato : 07-03-04 10:35

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i
en meddelelse

> Ærgerligt det kommer ud sommer...
>
> Bedre hvis det kom om efteråret hvor der ikke er en s*id at lave
:)

Du har ikke hus og have kan jeg forstå

--
/\ preben nielsen

> [...]