Fanger pakker bind til skolepiger
Fra : Andropov

Dato : 05-03-04 10:34

Hvem ved om en Bandidos har pakket bind til familiens lille datter :)

Fanger pakker bind til skolepiger

Stort hygiejnebindsfirma rystet over pakning af bind under
uhygiejniske forhold i Vestre Fængsel.

Fra : Anita

Dato : 05-03-04 15:07

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

Det er åbenbart ikke længere nødvendigt selv at holde sig opdateret omkring
nyheder og hvad der ellers sker i det danske land. Bare læs DSS.. så er du
opdateret...!

/Anita

Fra : Jane

Dato : 05-03-04 15:22

On Fri, 5 Mar 2004 15:06:49 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>nyheder og hvad der ellers sker i det danske land. Bare læs DSS.. så er du

Der er service på...
Det næste er at andre også begynder at skrive indlæggene med
holdninger og det hele for en :)

Fra : Anita

Dato : 05-03-04 15:30

"Jane" <nojane@get2net.dk> skrev
> Der er service på...
> Det næste er at andre også begynder at skrive indlæggene med
> holdninger og det hele for en :)

Vil det sige at vi slet ikke behøver tænke selv?
Køligt

/Anita

Fra : Paul

Dato : 05-03-04 17:39

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
omkring
> nyheder og hvad der ellers sker i det danske land. Bare læs DSS.. så er du

Læg mærke til hvad andropov ikke bringer - nemlig omtale om dobbeltside
artiklen (side 30-31) i Ekstra Bladet Puls i dag: "Modne kvinder og unge
mænd". Men, det passer måske heller ikke til andropovs verdensankuelse?

M.v.h.

Paul

Fra : Andropov

Dato : 05-03-04 18:15

Paul skrev:

> [...]

unge
>mænd". Men, det passer måske heller ikke til andropovs

Det kunne jeg såmænd godt have bragt. Det gør samfundet lidt mere
fleksibelt hvis kvinder både kan gifte sig op og ned i status og op og
ned i alder.