MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP genstarter
Fra : Micki

Dato : 05-03-04 10:04

Jeg har lige købt en spritny maskine! XP er installeret og jeg har
installeret diverse programmer.... Nu sker der det at min maskine
fuldstændig umotiveret genstarter. Uden nogen form for advarsel. Jeg har
antivirus kørende og jeg har tjekket for diverse orme... Systemet er komplet
fra butikken så det burde ikke være en hardware konflikt.
Har I nogen idéer til hvad det kan være?!

- Micki

Fra : hcma

Dato : 05-03-04 10:44

"Micki" <tusind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
komplet
> fra butikken så det burde ikke være en hardware konflikt.
> Har I nogen idéer til hvad det kan være?!

et forslag: Logitech Tastatur og mus = ny driver
m v h
hc

Fra : Leony

Dato : 05-03-04 15:23

In news:40484286$0$29381$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Micki <tusind@hotmail.com> typed:

> [...]
> har antivirus kørende og jeg har tjekket for diverse orme... Systemet
> er komplet fra butikken så det burde ikke være en hardware konflikt.

Er alle dine programmer og drivere kompatible med XP?

XP genstarter automatisk ved fejl som standard, du kan ændre dette, så
der vises en blå skærm i stedet for - fejlmeddelsen kan så bruges til
fejlsøgning. Du gør følgende:
Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> fanebladet
Avanceret -> tryk på Indstillinger i Start og genoprettelse -> fjern
hakket i Genstart automatisk.

Hvis den blå skærm ikke hjælper dig videre, så post den fulde meddelelse
her, så er der sikkert hjælp at hente.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Micki

Dato : 06-03-04 20:36

> [...]
> hakket i Genstart automatisk.
>
> Hvis den blå skærm ikke hjælper dig videre, så post den fulde meddelelse

Tak for hjælpen! Jeg havde i mellemtiden været på nettet og finde samme
løsninger og nu har jeg opdateret stort set alle mine drivere... Så håber
jeg den kommer til at virke. Det mærkelige er at den er rocksteady når jeg
spiller spil - det er kun når jeg er i windowsmiljøet den genstartede...

- Micki