ny mobil???
Fra : Knud K. H.

Dato : 05-03-04 01:46

hvilken tlf. skal man købe hvis der skal være:

- kamera med rigtig god opløsning samt god hukommelse.
- farveskærm med rigtig god opløsning.

Jeg havde selv forestillet mig noget i retning af:

Samsung E700
Motorola V500
el. Panasonic (en af de helt nye, har glemt modelnr.)

er der nogen der har erfaringer med disse?

--
mvh.
Knud K. H.

--
mvh.
Knud K. H.

Fra : Knud K. H.

Dato : 05-03-04 02:10

> Samsung E700
> Motorola V500
> el. Panasonic (en af de helt nye, har glemt modelnr.)
X700 hedder den vistnok.

Fra : Lars Koch

Dato : 05-03-04 08:07

Hvis du ikke har brug for Bluetooth, så køb samsung... Den er super dejlig.
Jeg har tidligere haft nokia og SE, men nu da samsung kom med denne, efter
min mening, super lækre og stilede telefon, valgte jeg den - og det har jeg
endnu ikke fortrudt. Ordbog osv fungerer super hurtigt. Farveskærmen er
super... og kameraet tager billeder med VGA-kamera op i 640*480...

Held og lykke
Lars

Fra : Per

Dato : 05-03-04 08:53

Samsung har heller ikke e-mail !

Fra : Lars Koch

Dato : 05-03-04 13:11

du kan bare hente en java email klient...

Fra : nuggi250

Dato : 10-03-04 21:17

jeg har også lige købt en E-700 og ja den er sq nice,MEN at
man ikke kan "sætte" billeder ind i telefonbogen er da en stor fejl :(
men måske det opdateres en dag!nogen der ved noget om det?

Ebbe

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud K. H.

Dato : 11-03-04 07:31

man kan da vistnok godt sætte dem ind i tlfbogen, ligesom man kan ha op til
5 tlfnumre pr. person. det kræver dog vistnok at de er gemt på tlf. og ikke
SIM.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-03-04 15:11

> jeg

Telefonen er flot men billederne den tager er bestemt ikke brugbare til
andet end at sende imellem telefoner, det samme gælder alle andre modeller,
den eneste jeg har prøvet der tog rimelige billeder var den orignale SPV med
klip on cam.. men hvem gider bruge clip on... Jeg har prøvet E700 T610 P900
SPVe200 N6600 osv osv.. så snart de forlader mobilen og bliver set på en
"rigtig" skærm er billederne for ringe..

Skærmen er som på T630 og mange andre TfT skærme - det er ikke en gadget
telefon men nice til mange ting..

Fra : AS

Dato : 05-03-04 16:55

"Knud K. H." <kkh@lite.dk> wrote in message
> hvilken tlf. skal man købe hvis der skal være:
>
> - kamera med rigtig god opløsning

Der findes ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 16:54

"AS" <ars@TrasH.net> skrev i en meddelelse
> Der findes ikke.

Siemens har en ny mobil på trapperne med et indbygget kamera med en
opløsning på 1,3 mega pixels.
Modellen skulle komme på markedet til sommer!

Helmut Lotti

Fra : AS

Dato : 06-03-04 11:32

OK, men ikke kun pixler taler. Men lad være med flame. Jeg er den typer
person, som bruger SLR, så vil jeg vist for meget fra telefon ) ...