Nokia 3510I
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 04-03-04 23:30

hejsa

Er der nogen her i gruppen der ved om man kan slå den menu fra med sendte
beskder...?? eller så der bare kommer en der inde!!??

--
med venlige hilsen
Tobias Klint

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 05:36

Du kan tillade, at sendte beskeder bliver overskrevet.
Dit problem går nok på, at din hukommelse rimeligt hurtigt bliver opbrugt -
har selv kendt til problemer.

Vælg
Menu
[2] Beskeder
[6] Besked-instillinger
[1] Tekstbeskeder
[2] Overskrivning i Sendte besked.
[1] Tilladt

[X] = angiver punktnummer i menuen.

Nu burde det "kun" være din indbakke, der flooder din memory.

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERNDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c28ap7$ohg$1@sunsite.dk...

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 05-03-04 09:17

lige det der viste jeg godt.. og har sat det på. men det som er hele
problemet er at jeg har en gang imellem kun 3 i indbakken hvor jeg kan have
nogen og 60 stk... så ligger der 30 i sendte beskder!!
nogen da har ider??

Tak for hjælpen "Pindarm"

--
med venlige hilsen