MS Windows
briani 27239
Gif-animationer i Explorer
Fra : LVJ

Dato : 04-03-04 22:18

Jeg kan ikke se visse gif-animationer i Exploere - er der en der har en
forklaring på det?
-LVJ

Fra : pwa

Dato : 04-03-04 22:43

"LVJ" <dryfly@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke se visse gif-animationer i Exploere - er der en der har en
> forklaring på det?
> -LVJ
>
> måske har du ikke installeret Java VM
eller Java er ikke enablet i din internet-indstillinger.
v/h pwa

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-04 22:54

"pwa" <pagolinux@webspeed.dk> skrev :

> eller Java er ikke enablet i din internet-indstillinger.

hvad har det med en gifanimation at gøre?
--
Knud

Fra : ///JJ

Dato : 04-03-04 23:48

"pwa" <pagolinux@webspeed.dk> wrote in message

> eller Java er ikke enablet i din internet-indstillinger.
> v/h pwa

Jeg kan ikke se hvad Java har med GIF at gøre?

Til LVJ:
Undskyld jeg spørger, men er du sikker på at det er GIF-filer - dem du har
problemer med? Det kunne måske være noget lignende, som fx. flash? Kan du
gemme gif-billedet fra IExplorer og konstatere at det er en gif-fil?

mvh
///JJ

Fra : LVJ

Dato : 05-03-04 22:42

Ja, det er Gif jeg ikke kan se - og det undrer mig meget.
Jeg har konstateret det både når jeg selv laver en Gif som jeg efterfølgende
vil se i Explorer, samt div. bannerreklamer som er usynlige for mig.
- LVJ