Hente spil
Fra : Signe Kristensen

Dato : 04-03-04 20:37

Hejsa

Jeg har en del problemer med at hente spil...Der mangler ofte en del af dem,
eller de når ike at blive hentet helt inden den stopper med at down loade.
Kan nogen hjælpe mig igang et godt sted?

hilsen den spille gale

Fra : Henrik Sahl

Dato : 04-03-04 20:41

"Signe Kristensen" <kengisFJERNDETTE@cs.auc.dk> wrote in message
> [...]
> eller de når ike at blive hentet helt inden den stopper med at down loade.
> Kan nogen hjælpe mig igang et godt sted?

http://www.spilpriser.dk/ <- Den side kører godt.

Mvh
Henrik

Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-03-04 20:45

Ja

Søg på www.google.com efter navnet på spillet efterfulgt af demo f.eks.
"Fifa 2004 demo" derefter vil der komme en masse resultater og her imellem
finder du helt sikkert et sted hvor du kan downloade den

Hvis du snakker om fulde versioner, er dette ulovligt, derfor slet dit
indlæg og fut i Merlin og køb spillet!!!!!!

Mvh Michael

Fra : Silver

Dato : 04-03-04 22:17

> [...]
> eller de når ike at blive hentet helt inden den stopper med at down loade.
> Kan nogen hjælpe mig igang et godt sted?

Prøv at spørge på Alt.dk.warez nyhedsgruppen.

Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 22:31

prøv "imesh"
programmet mener jeg kan hentes på imesh.com. det er et fildelignsprogram..
og der er mange forskellige spil og programmer ... =
der er nok en del ulovligt men hvis man ikke er til det kan man sortere =
og der er også meget der er udemærket og lovligt
VH ole