Manga film i Danmark?
Fra : Peter L

Dato : 04-03-04 20:19

Jeg er ikke så meget for, at bestille manga film fra snaskede kinesiske
sider.
Så jeg tænkte på om nogen kendte nogle butikker der sælger dem i
københavnsområdet.
Eller eventuelt nogle danske sites med et stort udvalg?

Fra : Devast8or

Dato : 04-03-04 20:30

Peter L wrote:
> [...]
> københavnsområdet.
> Eller eventuelt nogle danske sites med et stort udvalg?

www.fantask.dk
www.faraos.dk

Begge har butikker i Kbh.

Devast8or

Fra : HKJ

Dato : 04-03-04 20:35

"Peter L" <peter.l@mail.dk> wrote in message
> [...]
> københavnsområdet.
> Eller eventuelt nogle danske sites med et stort udvalg?

Manga film, hvad er det?
Du mener nok Anime, prøv at se ved Axel music, de har et pænt udvalg:

www.axelmusic.dk

Men deres leveringstid på Anime kan sommetider være lidt lang (har oplevet
op til næsten en måned).

Fra : Juggernaut

Dato : 04-03-04 20:50

> [...]
>
> www.axelmusic.dk
>
> Men deres leveringstid på Anime kan sommetider være lidt lang (har oplevet

Det gælder alle deres produkter hvis de skal hjem fra fjernlageret.

-Juggernaut

Fra : HKJ

Dato : 04-03-04 21:00

"Juggernaut" <juggernaut@streetREMOVEbike.dk> wrote in message

> Det gælder alle deres produkter hvis de skal hjem fra fjernlageret.

Jeg har ikke oplevet særlig lange leveringstider med amerikanske R1 film,
kun på anime. Lige nu har jeg en ordre fra 29/2 som ikke er kommet længere
end "Betaling registreret", den blev betalt med dankort, så den status har
været den samme hele ugen.
Men jeg må bare væbne mig med tålmodighed og se et par andre film i
mellemtiden.

Fra : Juggernaut

Dato : 04-03-04 21:31

> [...]
> været den samme hele ugen.
> Men jeg må bare væbne mig med tålmodighed og se et par andre film i

De gange jeg har handlet hos Axelmusic, skulle filmene som regel hjem fra
fjernlageret. Og det tog (desværre) omkring en lille måneds tid. Sådan er
det nok bare.

-Juggernaut