Flower Power Tøj
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 19:46

Yess, vi skal l.a.n.g.t tilbage. Men det skal være originalen. Anyone?

JJ

Fra : Jacob E.

Dato : 04-03-04 20:02

JJ wrote:
> Yess, vi skal l.a.n.g.t tilbage. Men det skal være originalen. Anyone?

Vil du vide hvem der har lavet den?

Jacob

Fra : Martin

Dato : 04-03-04 21:11

Hejsa

"Jacob E." <sp@mmerfuckoff.ok> wrote in message
> Vil du vide hvem der har lavet den?

I så fald er det Ulla Pia, der skal kigges efter.

/Martin

Fra : Hibbit

Dato : 04-03-04 21:27

"Martin" <tmm@CUTtrutter.dk> wrote in news:40478d67$0$142
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

..

> I så fald er det Ulla Pia, der skal kigges efter.

Ved hun det da ?

Christian Bruhn/Peter Spar lavede musik/tekst.

Keld

Fra : Martin

Dato : 04-03-04 22:05

Hejsa

"Hibbit" <dont@email.me> wrote in message
> Ved hun det da ?

Det er ikke sikkert, men det er da så vidt min viden rækker, hende der først
indspillede nummeret

Mvh
Martin

Fra : Hibbit

Dato : 04-03-04 23:29

> Det er ikke sikkert, men det er da så vidt min viden rækker, hende der
> først indspillede nummeret

Det er korrekt.
Jeg ironiserede bare over din måde, at fortælle det på.

Keld

Fra : Martin

Dato : 05-03-04 01:06

Hejsa

> Jeg ironiserede bare over din måde, at fortælle det på.

Hmm, nu jeg læser mit eget indlæg igen, kan jeg egentlig godt se at det nok
havde været mere hensigtsmæssig at benytte en at anden fomulering, hvorved
jeg havde formidlet budskabet, på en noget lettere forståelig måde.

Dælme da en gang bawl jeg fiok høvlet af der.
Men at den første til at indspille nummeret var Ulla Pia ændrer det vist
ikke ved :)

Over and out.

/Martin

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-03-04 05:35

"Hibbit" <dont@email.me> skrev i en meddelelse
> "Martin" <tmm@CUTtrutter.dk> wrote in news:40478d67$0$142
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
> .

> Ved hun det da ?
>
> Christian Bruhn/Peter Spar lavede musik/tekst.

....og Peter Spar er også kendt som Thøger Olesen.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Hibbit

Dato : 05-03-04 12:01

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> wrote in news:40480391$0$178
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> "Hibbit" <dont@email.me> skrev i en meddelelse

> ...og Peter Spar er også kendt som Thøger Olesen.

Aha. Det vidste jeg faktisk ikke.

Keld

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-03-04 15:41

> "Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> wrote in news:40480391$0$178
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Aha. Det vidste jeg faktisk ikke.

Det gjorde jeg heller ikke før de sagde det i DR1s A-HA.
Det var enten Jarl Gris-Mikkelsen eller Tommy Kenter, der vidste det.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ole Damgaard

Dato : 05-03-04 02:35

<JJ> wrote in message news:<4047796c$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Yess, vi skal l.a.n.g.t tilbage. Men det skal være originalen. Anyone?
>
> JJ

Ja - vi skal helt tilbage til 1969 - og originalen var Ulla Pia.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 05-03-04 08:04

Ole Damgaard skrev:
> Ja - vi skal helt tilbage til 1969 - og originalen var Ulla Pia.

Plejede 'originalen' dengang ikke at være en udenlandsk
sang, som så blev "fordansket"?

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 05:24

Ja!

og så var det liiige en mp3'er jeg kiggede efter... *SS*

Jannie

<JJ> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4047796c$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-03-04 15:15

<JJ> skrev i en meddelelse
> Ja!
>
> og så var det liiige en mp3'er jeg kiggede efter... *SS*
>
> Jannie

Den skulle ikke være svær at finde, den findes på følgende
CD skiver.

Dansk top jubilæum 1969 / Kavan CD 81338
Dansk på toppen 2 Elap 46602 CD - 1996
Flower Power tøj / Ulla Pia / Harlekin 4994432 - 1999

Den første og den sidste, kan sikkert findes i dit lokale Kvickly og sikkert
i kasserne, hvor du får 3 CD'er for Kr 100,-
Den findes også på Dobbelt CD'en fra Egmont, det bedste fra Dansk toppen
1968 - 1969, men den er nok den sværeste at finde. Flower Power tøj, er af
serien "Det bedste af det bedste" og indeholder stort set alle hendes hits,
og til Kr 40,-
eller 3 for en hund, er det vel næsten griseri at sende MP3 filer, når den
oven i købet er let nok at finde. Lidt retfærdighed skal der vel være

M.V.H.....Benny