Halv [OT]: Aldi Fender tilbud
Fra : Janus Høi

Dato : 04-03-04 18:22

Hej.

Jeg har prøvet at finde den der tilbuds Fender Stratocaster i flere
ALDI-butikker uden held.

Er der nogen der ved hvor de har flere i KBH-området?

Eller er der mon en der har købt en i et impulskøb og som vil sælge den
videre?
(Sådan havde jeg engang held med at få en ALDI computer)

Evt. mail til
hoi(snabela)jagi.dk
--
Janus

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 05-03-04 07:14

Janus Høi skrev:

> [...]
> videre?
> (Sådan havde jeg engang held med at få en ALDI computer)

Prøv hellere hos Aage Jensen; http://www.aage.dk

hvm

Fra : danmo

Dato : 05-03-04 09:37

"Janus Høi" skrev d. 04-03-04 18:22 dette indlæg :
> [...]
> --
> Janus
>
> Vil bare lige sige at det ikke er nogen Fender Strat, ALDI har på
tilbud men derimode en Squier, som Fender også ejer.
der er stor kvalites forskel.

http://www.kandu.dk/