MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Temporary Internet Files?
Fra : Mygind

Dato : 04-03-04 13:59

Hej Gruppe.

Selvom jeg manuelt tømmer TIF, fylder den, ifølge egenskaber, ca.
30MB og indeholder 70.000 filer.
Jeg har sat den til at fylde max. 10 MB i Egenskaber for
internet.
Kører WinXP home SPI.
Hvad er der galt?.

Mvh Mygind

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-03-04 14:31

Du har kørt virusscanning og fjernet spyware ?

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 10-03-04 23:23

Mygind wrote:

> [...]
> 30MB og indeholder 70.000 filer.
> Jeg har sat den til at fylde max. 10 MB i Egenskaber for

Der ligger en masse (godt) skjulte filer under C:\Documents and
Settings\[DIT BRUGERNAVN]\Local Settings\Temporary Internet
Files\Content.IE5\ , som du også skal have slettet.

- M