Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede kritik uge 17
Fra : Erland Pillegaard

Dato : 25-04-01 12:58

Hej
Ja jeg mener også jeg har set billedet før,har jeg ikke
lad os se et nyt næste gang.
Erland.

Er der nogen der kan hjælpe mig,jeg kan kun svare på denne måde
når jeg vil svare gruppen,og vil sende det kommer den og siger der er fejl,
det er derfor jeg altid svare på denne måde.
Hjælp
Erland
pillegaard@privat.dk

Fra : Fototal.dk

Dato : 25-04-01 13:15

> Er der nogen der kan hjælpe mig,jeg kan kun svare på denne måde
> når jeg vil svare gruppen,og vil sende det kommer den og siger der er
fejl,
> det er derfor jeg altid svare på denne måde.

Jeg mindes en fejl i de første udgaver af Outlook Express 5.0.
Når man svarede på et indlæg skriver den: "Sv: Billede kritik uge 17", men
nægter at sende det på grund af "Sv:".
Hvis man manuelt retter det til Re (Re: Billede kritik uge 17) så kan man
godt sende det.

Prøv om det er her det går galt. Der findes vistnok en fix - ellers opdatér
til 5.01 eller 5.50.

--
Mvh: Finn / Fototal.dk

*** NYT: Fotografering.org har skiftet navn til: Fototal.dk ***
Besøg os på: http://www.fototal.dk/

Fra : Aron

Dato : 25-04-01 15:02

"Fototal.dk" <use77@fototal.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nægter at sende det på grund af "Sv:".
> Hvis man manuelt retter det til Re (Re: Billede kritik uge 17) så kan man

Jeg har det fix, der retter "Sv" til "Re".
Drop en mail, så kan jeg sende det...

-
Mvh
Aron