MS Windows
briani 27239
Fejl i reg.-databasen
Fra : Kim Larsen

Dato : 04-03-04 11:14

Min mor har problemer med sin Pc, det vil sige Windows, der kommer en besked
om at der er sket en fejl i reg.-databasen og Windows vil genstarte, sådan
kører det hele tiden. Hun kan dog køre andre programmer i baggrunden af
denne besked, men hvad kan hun gøre for at få rettet denne fejl. Jeg har
ikke selv mulighed for at gribe ind da vi bor i hver sin del af landet, så
hvis nogle kan give mig et godt råd jeg kan føre videre til hende, vil jeg
blive en glad mand.

Kim Larsen

Fra : KH

Dato : 04-03-04 11:44

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis nogle kan give mig et godt råd jeg kan føre videre til hende, vil jeg

Styresystem?
Version?

Har du mulighed for at foretage en rep. af installationen?
Det ville være mit bedste bud til at starte med.

KH.
--
"Rigtige mænd overclocker aldrig, de har råd til en hurtigere CPU"

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-03-04 18:00

> [...]
>
> KH.
> --
> "Rigtige mænd overclocker aldrig, de har råd til en hurtigere CPU"

Ja, ok, min fejl, det er win me hun kører med. Nu har jeg sendt den fil til
hende som Lyrik har henvist til, så må jeg håbe det hjælper.

Kim Larsen

Fra : KH

Dato : 04-03-04 19:00

> Ja, ok, min fejl, det er win me hun kører med. Nu har jeg sendt den fil
til
> hende som Lyrik har henvist til, så må jeg håbe det hjælper.

Så er jeg spændt på at se, om pc´en herefter bliver poetisk..

Mvh.

Fra : Lyrik

Dato : 05-03-04 00:58

"KH" <$Bill@microsoft.com> wrote in message

> Så er jeg spændt på at se, om pc´en herefter bliver poetisk..
>
> Mvh.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Min PC er blevet poetisk
den er fyldt med digte og præk
og styresystemet er Windows
registreringsbasen er væk
Det forstyrrer min mor i sit væsen
Hun græder tre dage i træk
Indtil jeg kommer og laver
den base som er blevet væk!

Hilsen
Lyrik(Jens)

Fra : KH

Dato : 05-03-04 10:40

"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse

> "KH" <$Bill@microsoft.com> wrote in message

> ++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Min PC er blevet poetisk
> den er fyldt med digte og præk
> og styresystemet er Windows
> registreringsbasen er væk
> Det forstyrrer min mor i sit væsen
> Hun græder tre dage i træk
> Indtil jeg kommer og laver
> den base som er blevet væk!

Og jublikum publer...
Et stående bifald til Usenets poet...

KH.

Fra : Lyrik

Dato : 05-03-04 10:57

> Og jublikum publer...
> Et stående bifald til Usenets poet...
>

> KH.
+++++++++++++++++++++++++++++++++

Publikum jubler
de rejser sig op
med bifald til Usenets poet
hvis lommer er fyldte
med genbrugte bits
fra alt som blev overset.

Lyrik
Som du ser er du blevet min "muse"))

Hilsen
Jens

Fra : KH

Dato : 05-03-04 11:14

> "KH" <$Bill@microsoft.com> wrote in message

> +++++++++++++++++++++++++++++++++
>
> Publikum jubler
> de rejser sig op
> med bifald til Usenets poet
> hvis lommer er fyldte
> med genbrugte bits
> fra alt som blev overset.
>
> Lyrik
> Som du ser er du blevet min "muse"))

Jamen jeg er beæret..

Fra : Lyrik

Dato : 04-03-04 11:59

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> hvis nogle kan give mig et godt råd jeg kan føre videre til hende, vil jeg

Let hvis hun har XP! Download regscrub og lad den køre hvorefter hun trykker
på knappen "Regscrub Find Problems".
Når den er færdig tryk på:"Select all problems",- til slut trykker hun på:
"Fix selected problems" derefter "Exit". Url:
http://www.techwarelabs.com/downloads/?action=file&id=90

Har hun Windows 98-Me, så skal hun bruge Regclean 4.1a, URL:
http://download.com.com/3001-2094-881470.html

Held og sønlig lykke til dig fra
Jens