Browser
stl_s 3840
arlet 2470
ie og text size
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 10:47

Jeg har fået det problem med ie at engang imellem når jeg lukker
browseren op er dens tekst størrelse sat til mindre i stedet for
mellem som default...
Er det sådan at man et eller andet sted kan sætte teksten til mellem
som default ???
Ved godt at jeg bare kan gå op i menu'en og ændre det, men jeg vil
gerne have den indstilling når jeg åbner browseren...

MvH
- jannik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-03-04 10:55

Jannik skrev:

> Jeg har fået det problem med ie at engang imellem når jeg
> lukker browseren op er dens tekst størrelse sat til mindre i
> stedet for mellem som default...

Var skriftstørrelsen ikke også mindre da du lukkede browseren?

> Er det sådan at man et eller andet sted kan sætte teksten til
> mellem som default ???

Det er den fra starten. Spørgsmålet er om man kan slå muligheden
for at ændre størrelsen fra - det ved jeg faktisk ikke.

> Ved godt at jeg bare kan gå op i menu'en og ændre det,

Ved du også at det kan ændres med en mus med scrollhjul? Prøv (hvis
du har sådan en) at holde Ctrl-knappen nede mens du drejer på
hjulet.

Det er som regel på den måde at folk får ændret skrifttypen uden at
lægge mærke til det.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-03-04 10:58

On Thu, 04 Mar 2004 10:54:40 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Det er den fra starten. Spørgsmålet er om man kan slå muligheden
>for at ændre størrelsen fra - det ved jeg faktisk ikke.

Indstillingen bliver dog husket, når man lukker det sidste
IE-browservindue.

Så løsningen vil normalt være, når man ikke har nogen IE-vinduer åbne,
at åbne ét vindue, ændre tekststørrelsen, og så lukke vinduet igen.
Det virker om ikke andet her, viser en hurtig test.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: På kort sigt eller på langt sigt (og ikke på sigt)

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 13:17

Den Thu, 04 Mar 2004 10:58:04 +0100, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
skrev noget i retning af:

[snip]

tak for Jeres svar, vil se om det er "luknings indstillingerne" der
gør det...

- jannik