Sebastian - Danish Music Awards
Fra : Per Madsen

Dato : 04-03-04 01:28

Lød han ikke meget meget skidt...er han syg eller var det kun stemmen
det var galt med. Synes han så lidt skidt ud?!

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-03-04 09:07

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Lød han ikke meget meget skidt...er han syg eller var det kun stemmen
> det var galt med. Synes han så lidt skidt ud?!

Han har lige været i morgen-tv på TV2 og dér så han bestemt heller ikke
godt ud. Skelede og snøvlende.........

Tror desværre at han er lidt for tørstig.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 04-03-04 10:19

> Han har lige været i morgen-tv på TV2 og dér så han bestemt heller
> ikke godt ud. Skelede og snøvlende.........
>
> Tror desværre at han er lidt for tørstig.

Nej, sådan har han da altid lydt og set ud.
Ved DMA var han rørt - fortalte han selv på Morgentv i dag, så mon ikke det
var derfor han lød lidt anderledes. Men den rystende, lidt snøvlende stemme
måde at snakke på er da meget almindelig for ham.

/ Flying Hotdogs

Fra : Per Madsen

Dato : 04-03-04 10:52

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote:

> [...]
> var derfor han lød lidt anderledes. Men den rystende, lidt snøvlende stemme
> måde at snakke på er da meget almindelig for ham.

Jaaah, jeg har nu været til en del koncerter med Sebastian, og ja,-
hans stemme er ret ru og snøvlende, men jeg har endnu aldrig set ham
fremstå som han gjorde i DMA. Rørt eller ej, han så godt nok syg og svag
ud.

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-03-04 17:10

Jeg har også set ham både til DMA og på morgen TV, og jeg synes altså også
han ser syg ud.
Jeg er ikke sikker på, at det høver at have noget med druk at gøre, men
det var hårdt at se den gode gamle troubadur i den tilstand.