Volcano High
Fra : Morten DH

Dato : 03-03-04 16:21

Nogen der har set subj.?

Jeg går og overvejer at investe i denne og så vidt jeg kan finde ud skal man
gå efter den koreanske R3 udgivelse da denne er uklippet (20 min længere end
den internationale version) - nogen der ved hvor man finder den billigst?

--
Drømmer du om egen butik på internettet?
Det er lettere og billigere end du tror.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-03-04 22:52

Hej!

Morten DH wrote:

> Nogen der har set subj.?

Jepper. Det er den mest voldelige highschool-film jeg endnu har set Ganske
ok action, men det var ikke een jeg ville investere i til hylden.

Meeen se den og meld tilbage! :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Morten DH

Dato : 03-03-04 23:40

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jepper. Det er den mest voldelige highschool-film jeg endnu har set
Ganske
> ok action, men det var ikke een jeg ville investere i til hylden.

Hvis ikke du har investeret i den, hvor har du så set den?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-03-04 23:41

Hej!

Morten DH wrote:

> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ganske
>
> Hvis ikke du har investeret i den, hvor har du så set den?

Jeg lånte den af en kammy :) Han købte den vist i Laserdisken...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : M.Andersen

Dato : 04-03-04 14:53

Den blev vist på Natfilm-festivalen 2003.
Mikael