Siemens SL45i
Fra : reg

Dato : 03-03-04 13:33

Er det en god ide at købe en Siemens SL45i, den er jo ikke ligefrem helt
ny længere. I forhold til nypris er den jo faktisk blevet "billig"

Gode og dårlige erfaringer eftersøges.

reg

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 03-03-04 17:26

On Wed, 03 Mar 2004 13:33:21 +0100, reg <reggol@_remove_operamail.com>
wrote:
>Er det en god ide at købe en Siemens SL45i, den er jo ikke ligefrem helt
>ny længere. I forhold til nypris er den jo faktisk blevet "billig"
>Gode og dårlige erfaringer eftersøges.

Jeg har haft en SL45 (uden i), som jeg kun har dårlige erfaringer med.
Tastaturet er ekstremt dårligt. Ofte opdager den ikke et tryk, hvilket
er vildt irriterende ved sms'er. Displayet går ud... død skærm på
trods af at den er tændt. Derudover diverse andre
stabilitetsproblemer.

Jeg har ingen erfaring med i-modellen, men i bund og grund er det jo
den samme telefon. Jeg vil råde dig til at kigge på en anden model.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 04-03-04 21:14

"Allan F. Hermansen" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> Jeg har ingen erfaring med i-modellen, men i bund og grund er det jo
> den samme telefon. Jeg vil råde dig til at kigge på en anden model.

Jeg har selv haft en "i" model og den fungerede upåklageligt. Især mp3
afspilleren i den er utrolig godt lavet, det er virkelig vellyd, men pas på
den bruger batteriet hurtigt

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Niels T

Dato : 05-03-04 12:19

> Er det en god ide at købe en Siemens SL45i, den er jo ikke ligefrem helt
> ny længere. I forhold til nypris er den jo faktisk blevet "billig"
> Gode og dårlige erfaringer eftersøges.

Købte min i Fona for et par måneder siden - kan huske at jeg var forelsket i
den tilbage i 2000, så da jeg så den til 99,- med variant var jeg sgu nødt
til at købe den

Men det har taget ret lang tid at vænne sig til tastaturet (havde en 6210
før). Tilgengæld er det en total fedt med mp3-afspiller!!! Få en
firmware-opgradering til f.eks. FW-56 og smæk et 128MMC kort i - så er du
kørende pænt mange timer.. Derudover bruger jeg også diktafonen rigtig
meget - de fleste andre mobiler kan kun optage et par minutter - sl45 kan
med mmc-kort optage flere timer i streg (hvis den ik løber tør for strøm
Har selv brugt den til flere dobbelt-lektioner på handelshøjskolen...

Telefonbogen kan godt virke lidt langsom - men det hjælper hvis man kun
gemmer på simkortet. Ellers tjek
http://www.club-siemens.net/forum/forumdisplay.php?fid=1 -fremragende
forum!!

Et kanon køb til prisen - hvis du kan leve uden lang standby-tid, farveskærm
og mms.

-Niels T