uorginal display Nok 6100
Fra : Michael

Dato : 03-03-04 12:24

hejsa lige en reminder til jer som påtænker at købe uoriginalt display til
eks nokia 6100, lad være der er elendige farver på
MVH Michael

Fra : JMo.

Dato : 03-03-04 12:29

Michael wrote:

> hejsa lige en reminder til jer som påtænker at købe uoriginalt display
> til eks nokia 6100, lad være der er elendige farver på

Øhh - hvilken producent, forhandler etc.?

Fordi et enkelt 3.parts display er dårligt, behøver de vel ikke allesammen
at være det?

Fra : Michael

Dato : 03-03-04 18:33

fabikat kender jeg ikke, men det er fra modifi.dk
MVH Michael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-03-04 18:52

On Wed, 03 Mar 2004 18:32:48 +0100, Michael wrote:

> fabikat kender jeg ikke,

Hvordan kan du så sige, at man skal holde sig fra de uoriginale?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Michael

Dato : 03-03-04 19:44

jeg kan fandme da se på en meters afstand at det er uoriginalt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-03-04 19:56

On Wed, 03 Mar 2004 19:43:54 +0100, Michael wrote:

> jeg kan fandme da se på en meters afstand at det er uoriginalt

Det var ikke det jeg skrev/spurgte om... om igen