Hostname for sevlet
Fra : René Iversen

Dato : 03-03-04 11:46

Hej,

Jeg kan få fat i min servlets hostname vha.
new URL( request.getRequestURL().toString() ).getHost()

Der må simpelthen være en nemmere/pænere måde, som jeg sikkert har overset.

/René

Fra : Michael Banzon

Dato : 03-03-04 01:01

"René Iversen" <riversen@riversen.dk> skrev:
> new URL( request.getRequestURL().toString() )

Laver du ikke en URL til en String og så tilbage til
en URL her???

--
Michael Banzon
http://southbound.dk/

Fra : René Iversen

Dato : 04-03-04 09:11

"Michael Banzon" <michael@banzon.dk> skrev i en meddelelse

> Laver du ikke en URL til en String og så tilbage til
> en URL her???

Nej. Men rart jeg ikke er alene om at undre mig over den metode returnerer
en StringBuffer og ikke en URL

Fra : Jonathan Stein

Dato : 04-03-04 23:45

René Iversen wrote:

> Jeg kan få fat i min servlets hostname vha.
> new URL( request.getRequestURL().toString() ).getHost()
>

> Der må simpelthen være en nemmere/pænere måde, som jeg sikkert har overset.

request.getServerName() ?

Evt. request.getHeader("host")

M.v.h.

Jonathan