Problemer med Raven Shield og 9800pro
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 10:43

Hej
Jeg kan ikke rigtig få anti-aliasing til at virke i RvS. Når jeg aktiverer
det, så fryser billedet ½-1 sekund hver gang jeg bliver ramt. Problemet er
åbenbart generelt, men er der nogen der kender til et fix? Udover
selvfølgelig at slå anti-aliasing fra (eller undgå at blive ramt

/ole

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-03-04 18:11

"Ole Bak" <ole.l.bak#mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbenbart generelt, men er der nogen der kender til et fix? Udover
> selvfølgelig at slå anti-aliasing fra (eller undgå at blive ramt

Besøg Ubi.com og deres msg board til RVS.

Er det kun når du bliver ramt? Eller er det blot når du møder tangos?

Hvis det er når du møder tangos, så se nedenstående...

Det du lider under er så vidt jeg kan se er det såkaldte "triggerlag". Det
optræder som lag når du ser tangos, eller også varer det lang tid fra du
klikker på musen til Ding Chavez rent faktisk skyder.

Jeg tror det er fordi du ikke har patchet spillet up to date. Hvis det ikke
er tilfældet, så søg hjælp på forum'et. Der er sikkert folk med flere af de
samme probs, eftersom spillet har været ret bugged.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!