MS Windows
briani 27239
Annoncering af egen udviklet software?
Fra : Joe

Dato : 03-03-04 10:47

Nu vil jeg ikke reklamere for egen udviklet (Windows) freeware og open
source software her, men hvor annoncere man dét? Burde der ikke være et
område der hedder "dk.edb.software.annocering" eller lignende?

Fra : Gevaldi

Dato : 03-03-04 10:52

Joe skriblede:
> Nu vil jeg ikke reklamere for egen udviklet (Windows) freeware og open
> source software her, men hvor annoncere man dét? Burde der ikke være
> et område der hedder "dk.edb.software.annocering" eller lignende?

Her kan du reklamere for dit produkt:

Her kan du sælge dit produkt:

--
/Gevaldi

Fra : Martin Schultz

Dato : 03-03-04 22:57

On Wed, 3 Mar 2004 10:47:07 +0100, Joe wrote:

> Nu vil jeg ikke reklamere for egen udviklet (Windows) freeware og open
> source software her, men hvor annoncere man dét? Burde der ikke være et
> område der hedder "dk.edb.software.annocering" eller lignende?

tucows.com er et rigtigt godt sted. Det giver mange downloads af mine
programmer.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Joe

Dato : 04-03-04 19:26

> tucows.com er et rigtigt godt sted. Det giver mange downloads af mine
> programmer.

Det tager bare ALT for lang tid, før de indexere éns software (flere
måneder)?

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-03-04 08:19

On Thu, 4 Mar 2004 19:26:14 +0100, Joe wrote:

> Det tager bare ALT for lang tid, før de indexere éns software (flere
> måneder)?

Er de blevet så langsomme? Sidst jeg sendte et program til dem (ca. ½ år
siden) tog det ikke mere en ca. 1½ - 2 uger.