USB porte ??
Fra : Henrik

Dato : 02-03-04 22:44

Hej jeg har lige købt et brugt bundkort med cpu osv. Men jeg har lovet
svigerfar at hans digital camera med usb skal kunne tilsluttes.
også er ligespørgsmålet, kan et sådant bundkort tilsluttes en eller anden
dims feks. et pci kort så den kan tage usb ?? og hvor finder jeg sådan dims
osv.

bundkortet er et asus P 5 A B

Fra : Per Korshøj

Dato : 03-03-04 08:44

hvis nogle af dine pci porte er ledige er der her et link.:
hvis du skal have noget billigt

Fra : Per Korshøj

Dato : 03-03-04 08:47

og her et link hvis du vil have USB 2,0 men ved ikke om dit styresystem
understøtter (skal min værer win 98 med producentens driver)