[DVD] John Woo's Hard Boiled
Fra : Morten DH

Dato : 02-03-04 21:25

Hvilken version vil i anbefale (har ikke lyst til at sælge en nye og finde
Criterion udgaven på Ebay)?

Jeg kan se jeg på et tisdpunkt har noteret mig HKL ville komme med en
udgave; men kan ikke umiddelbart finde noget på deres site; men kan sagtens
vente lidt på noget der er værd at vente på...

--
Drømmer du om egen butik på internettet?
Det er lettere og billigere end du tror.

Fra : Jesper

Dato : 02-03-04 22:50

Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
> udgave; men kan ikke umiddelbart finde noget på deres site; men kan sagtens
> vente lidt på noget der er værd at vente på...

Du kan købe en letterboxed version med DTS lyd for £ 6,99 i CD WOW incl.
forsendelse.

http://www7.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=6180
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten DH

Dato : 03-03-04 14:10

"Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse
> Du kan købe en letterboxed version med DTS lyd for £ 6,99 i CD WOW incl.
> forsendelse.

Jeps, men ifølge http://207.136.67.23/film/dvdcompare/hardboiled.htm er det
vist ikke den bedste man kan få - prisen betyder knap så meget for mig, så
det var derfor jeg håbede på nogen kunne bekræfte at HKL havde overtaget
rettighederne til den

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-03-04 14:25

Morten DH wrote:

> [...]
> det var derfor jeg håbede på nogen kunne bekræfte at HKL havde overtaget

Ellers er der også dette:

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film_results_page.php?fid=530

/David