Ichi the killer - igen igen [DVD]
Fra : Morten DH

Dato : 02-03-04 21:03

Jeg tror vi har været over spørgsmål før; men den findes jo i næsten lige så
mange udgaver som Night of the living Dead... og nu er tiden kommet til at
jeg skal have udskiftet min gamle klippede R3 udgave af denne perle...

Kan se Media Blaster/Tokyo Shock (R1) traditionen tro ikke leverer varen i
A/V kvalitet, så den er droppet...
Så er der en NL og GB udgave i R2
Så vidt jeg kan læse mig til, er GB udgaven klippet og dermed droppet (er
det den udgave fra HKL?)
NL udgaven fra Worldwide Cinema er "fully uncut" og så vidt jeg kan finde ud
den eneste rigtige udgave at købe (selvom jeg ikke har kigget nærmere på
diverse asiatiske og tyske udgivelser)...

Er det korrekt? - hvorfor/hvorfor ikke?

Og selvfølgelig... hvor køber jeg den billigt?

Er der i øvrigt nogen som har set den anime version der reklameres for på
HKL's site?

Og så er jeg stadig på jagt efter den Ichi prequel Masato Tanno har lavet:
http://www.imdb.com/title/tt0382508/ - format underordnet, jeg vil bare se
den

--
Drømmer du om egen butik på internettet?
Det er lettere og billigere end du tror.

Fra : Jesper

Dato : 02-03-04 22:45

Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
> HKL's site?
>
> Og så er jeg stadig på jagt efter den Ichi prequel Masato Tanno har lavet:

Hvorfor pokker køber du ikke den danske DVD udgave? Det er Worldwide
Cinema udgaven ligesom NL udgaven og den er en fully uncut Director's
Cut udgave. Laserdisken sælger den til 99 kr, hvilket jo ikke er
voldsomt dyrt.

http://laserdisken.com/html/visvare.dna?vare=105363832714811848
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten DH

Dato : 03-03-04 14:04

"Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Cinema udgaven ligesom NL udgaven og den er en fully uncut Director's
> Cut udgave. Laserdisken sælger den til 99 kr, hvilket jo ikke er

Jeg har ikke rigtig kunnet finde nogen gode anmeldelser af den; men hvis den
er magen til NL udgaven så er det jo den man skal have

Fra : M.Andersen

Dato : 02-03-04 22:48

Jeg købte forleden den Danske udgave (Worldwide Cinema) af filmen, i
Blockbusters rodekasse til 50 kr.

Mikael

Fra : Morten DH

Dato : 03-03-04 14:03

"M.Andersen" <mikko@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg købte forleden den Danske udgave (Worldwide Cinema) af filmen, i
> Blockbusters rodekasse til 50 kr.

Brugt eller hvad?

Fra : M.Andersen

Dato : 03-03-04 15:32

"> Brugt eller hvad?

Ja, brugt ! men i fin stand. Blockbuster ligger ikke de originale
boxe/cover ud i butikken, og denne specielle film han nok ikke været udlejet
ret mange gange!
Det er i Blockbuster på Peter Bangs vej, F.berg og der er flere af dem!

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 08:36

> [...]
udlejet
> ret mange gange!
> Det er i Blockbuster på Peter Bangs vej, F.berg og der er flere af dem!

Nupper du ikke lige en til mig?
Har godt nok Tokyo Shock udgaven, men kan forstå på jer at den ikke er
tilfredsstillende, hvorfor?

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 04-03-04 10:57

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har godt nok Tokyo Shock udgaven, men kan forstå på jer at den ikke er
> tilfredsstillende, hvorfor?

Billedkvaliteten (og så er den klippet en smule i siderne)... du har så
tilgengæld en commentary - se fx her:
http://207.136.67.23/film/dvdcompare/ichithekiller.htm

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 23:03

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Billedkvaliteten (og så er den klippet en smule i siderne)... du har så
> [...]

Jeg har set et klip fra Ichi hvor et ansigt gled ned af en væg fyldt med
blod.

Dette klip mindes jeg ikke at havde set i min tokyo shock udgave!
Den skulle ellers være uncut.

Hvad siger du til den Morten?

Fra : Kasper Bang

Dato : 05-03-04 14:19

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> wrote:
> Jeg har set et klip fra Ichi hvor et ansigt gled ned af en væg fyldt med
> blod.
> Dette klip mindes jeg ikke at havde set i min tokyo shock udgave!
> Den skulle ellers være uncut.

Ja, det klip er i hvert fald med i den danske udgave. Fona 2000, TP
Musikmarked og Stereo Studio har den i øvrigt også til 100 kr.

MVH/Kasper

Fra : Morten DH

Dato : 05-03-04 15:43

> [...]
> blod.
>
> Dette klip mindes jeg ikke at havde set i min tokyo shock udgave!

Der blir jeg dig svar skyldig, jeg har jo kun den klippede R3 udgave lige
nu, det var derfor jeg begyndte at grave lidt i hvilken udgave jeg skal købe
mig nu... kan ikke leve med at mangle 10-15 minutter af en af de sejeste
film i samlingen