Siemens SX-1
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 02-03-04 19:59

Er der nogle, der har prøvet Siemens SX-1 mht. Bluetooth ??
Jeg spørger fordi jeg ikke er ret godt tilfreds med bluetooth på min Siemens
S55, og overvejer at skifte den ud.

Måske med en SX-1.. Nogen der har erfaringer ??

--
MVH Kenneth Egholm

Fra : Knud Berggreen

Dato : 02-03-04 21:14

On Tue, 2 Mar 2004 19:58:54 +0100, "Kenneth Egholm"
<kenneth@SLETDETTEegholm.org> wrote:

>Er der nogle, der har prøvet Siemens SX-1 mht. Bluetooth ??
>Jeg spørger fordi jeg ikke er ret godt tilfreds med bluetooth på min Siemens
>S55, og overvejer at skifte den ud.

Hvorfor er du ikke tilfreds med BT på S55? Jeg syntes den
virker upåklageligt.

/Knud

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 02-03-04 21:33

Hej.

Jeg har heller intet at klage over mht. BT, det fungere ihvertfald meget
bedre på min Siemens S55, end det eks. gør med min S/E T68i.

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 04-03-04 18:42

"Peter @ Team-PsHdO" <pwr43h@get2net.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg har heller intet at klage over mht. BT, det fungere ihvertfald meget
> bedre på min Siemens S55, end det eks. gør med min S/E T68i.

OK, så har jeg måske været uheldig med min 'fon.....

Hvis jeg connecter med mit HeadSet (HS) og ligge telefonen og HS sammen ..
lad os sige en arbejdsdag, og der ikke bliver ringet til / fra telefonen, så
kan forbindelsen sagtens være smuttet når jeg skal bruge telefonen igen. Og
hvis jeg prøver at slå BT fra og til igen, så staller telefonen og skal
slukkes og tændes igen. DET er meget træls.

Når det kører, så er jeg også meget godt tilfreds, det er bare træls at det
er sådan, skal vi kalde det periodisk..

/Kenneth Egholm