MS Windows
briani 27239
Hvorfor booter min xp maskine ikke første ~
Fra : Jakob

Dato : 02-03-04 18:10

Jeg har en winxp maskine der funger udemærket, med den mærkelige vane at
når jeg booter fra slukket tilstand sker der ofte det at den ikke går
rigtigt igang. Der er strøm på men skærmen forbliver slukket og der
kommer ikke noget systembiiiib.

Hvis jeg så trykker på reset knappen starter den normalt op !! Hvad kan
der være galt ??

MVH

Jakob

Fra : Leony

Dato : 02-03-04 18:57

In news:MPG.1aaede50543ba08b9896b5@news.get2net.dk,
Jakob <nomail@nomail.no> typed:

> [...]
> der kommer ikke noget systembiiiib.
> Hvis jeg så trykker på reset knappen starter den normalt op !! Hvad

Måske en anden strømforsyning.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mcisten

Dato : 03-03-04 10:56

Er det en af de gamle Aldi / Medion pc'er ?

Der skal man trykke startknappen helt ind, ellers starter den kun i en mode
hvor man kan f.eks. bruge cd-´drev til musik.

Fra : Jakob

Dato : 03-03-04 23:02

In article <4045abf7$0$133$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mcisten@fjerndettesenat.dk says...
> Er det en af de gamle Aldi / Medion pc'er ?

Nej det er en jeg selv har samlet

MVH

Jakob

Fra : Pico

Dato : 03-03-04 18:30

Jakob wrote:
> [...]
> der kommer ikke noget systembiiiib.
>
> Hvis jeg så trykker på reset knappen starter den normalt op !! Hvad

Jeg havde samme problem, når jeg så prøvede igen startede den for
det meste, men det er ikke til at holde ud. Det var min AGP port der
var gået så det blev et nyt bundkort.
Pico

Fra : Jakob

Dato : 03-03-04 23:02

> Jeg havde samme problem, når jeg så prøvede igen startede den for
> det meste, men det er ikke til at holde ud. Det var min AGP port der
> var gået så det blev et nyt bundkort.

Nå det kan da godt være at det er der den ligger begravet. Men en ny
harddisk ligger øverst på listen, så jeg må leve med det lidt endnu.

Tak for tippet

Jakob