Schoolday of the dead
Fra : Morten DH

Dato : 02-03-04 12:18

blockbuster har denne stående på hylden; men jeg kan ikke finde den på
IMDB - ifølge www.blockbuster.dk er den med Masaya Kato og Kyoko Fukada og
er instrueret af Tetsuo Shinihara; men jeg kan ikke finde den på IMDB...
Nogen der ved om den er noget værd eller bare kan finde den på IMDB?

--
Drømmer du om egen butik på internettet?
Det er lettere og billigere end du tror.

Fra : Juggernaut

Dato : 03-03-04 21:13

Jeg er selv blevet fan af jap gysere. Selvfølgelig boostet af den jap udgave
af The Ring. Den film du omtaler har en jap titel, men den kan man heller
ikke finde på Imdb. Det er da underligt. Den hedder: Shisha No Gakuensai.
Men held og lykke med eftersøgningen :)

-Juggernaut

Fra : Morten DH

Dato : 03-03-04 23:40

"Juggernaut" <juggernaut@streetREMOVEbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke finde på Imdb. Det er da underligt. Den hedder: Shisha No Gakuensai.

Har du set den eller?

Fra : Juggernaut

Dato : 04-03-04 10:05

Nej. Har aldrig hørt om den indtil du nævnte den.

Fra : Morten DH

Dato : 04-03-04 10:54

> Nej. Har aldrig hørt om den indtil du nævnte den.

Oki, hvordan kendte du så original titlen?

Fra : ML-78

Dato : 04-03-04 11:01

Morten DH skrev:

> Oki, hvordan kendte du så original titlen?

Den finder man ret hurtigt ved at søge på den engelske titel på Google
Der dukker også et par anmeldelser op. Den lyder ikke til at være
noget særligt.

ML-78

Fra : Juggernaut

Dato : 04-03-04 12:47

Jeg prøvede at hjælpe dig ved at søge diverse steder. Hkflix.com har filmen
og de nævner den jap titel.