MS Windows
briani 27239
NT vs. usb
Fra : René Larsen

Dato : 02-03-04 09:25

Hej Ng
kan det virkelig være rigtig at jeg ikke kan forbinde min SPV smartphone til
en NT version gennem USB, med programmet acitive sync 3,7?

nogen forslag..??

/René

Fra : fanto

Dato : 02-03-04 09:32

"René Larsen" wrote
> [...]
til
> en NT version gennem USB, med programmet acitive sync 3,7?

Ja det kan det godt, NT understøtter nemlig ikke USB.

Mvh
Fanto

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-04 09:56

"fanto" <tk_boje@tiscali.dk> skrev :

>Ja det kan det godt, NT understøtter nemlig ikke USB.

Både NT 5.0 og 5.1 gør da, men ikke 4 og tidl.
--
Knud

Fra : fanto

Dato : 02-03-04 10:44

"Knud Gert Ellentoft" wrote
> Både NT 5.0 og 5.1 gør da, men ikke 4 og tidl.

Ok, det har du jo nok ret i.

Fra : René Larsen

Dato : 02-03-04 11:01

jubii, jeg sidder ved en 4.0 er der ikke noget man kan gøre..?
/René
fanto <tk_boje@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40445770$0$183$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : arc@na

Dato : 02-03-04 11:17

"René Larsen" <rene@(REMOVE)chrisko-staal.dk> wrote in news:40445b83$0
$95031$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> jubii, jeg sidder ved en 4.0 er der ikke noget man kan gøre..?

Næppe andet end at opgradere til Win2k.

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-04 14:14

"René Larsen" <rene@(REMOVE)chrisko-staal.dk> skrev :

>jubii, jeg sidder ved en 4.0 er der ikke noget man kan gøre..?

Tjah, du kan jo prøve
http://www.x-3dfx.com/modules.php?name=News&file=article&sid=304

http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinNT/Q_20009992.html

http://www.bsquare.com/products/usbwin40/faq.asp