Signatur - TDC vil gerne høre fra Mac-brug~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-03-04 23:57

TDC ser ud til at arbejde på digital signatur for OSX. Følgende er
sakset fra et indlæg på Linux-brugergruppen SSLUGs postliste om
digital signatur. Afsenderen skriver fra tdc-domæne:

"Atter hidkalder jeg alle med interesse i Open Source Software og
digital signatur til at teste den kommende version af OpenSign.

Nyeste features:
- Understøttelse af non-LiveConnect browsere (gælder særligt Mac OSX browsere)
- Filterfunktion til restringering af viste certifikater i OpenSign

Projektet er særligt interesseret i at høre fra Mac-folket (både med
resultater for de browsere der ikke har LiveConnect support og den nye
Safari med LiveConnect"

Hele indlægget her:

http://www.sslug.se/emailarkiv/signatur/2004_02/msg00004

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>

Fra : Morten

Dato : 02-03-04 00:10

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Nyeste features:
> - Understøttelse af non-LiveConnect browsere (gælder særligt Mac OSX browsere)

seneste safari understøtter fatisk live connect - men jeg ved ikke
hvordan man tilføjer certifikater evet nogen der har hittet ud af
det?

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-03-04 00:27

Morten<spam@reippuert.dk> writes:

> seneste safari understøtter fatisk live connect - men jeg ved ikke
> hvordan man tilføjer certifikater evet nogen der har hittet ud
> af det?

Måske du skulle invitere TDC-fyren forbi gruppen her?

-j

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 02-03-04 06:39

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> seneste safari understøtter fatisk live connect - men jeg ved ikke hvordan
> man tilføjer certifikater evet nogen der har hittet ud af det?

Der findes en fremgangsmåde på
<http://lunddal.dk/2004_02_01_arkiv.html#107787175107343430>

Mine erfaringer er, at nogle steder fungererdet med Safari, andre steder
ikke, så jeg har Firefox i baghånden.

mvh.
Kaj.
--