Kan jeg afspille AMR på Nokia 3650
Fra : Qbic - 6400

Dato : 01-03-04 22:43

Kan det lade sig gøre ?
Hvorledes ?
Program ?

--
Qbic Sønderborg
Tlf. 2336 4892

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 06-03-04 23:05

On Mon, 1 Mar 2004 22:43:02 +0100, Qbic - 6400 <niels@qbic.dk> wrote:

> Kan det lade sig gøre ?

Sagtens

> Hvorledes ?

Det kommer an på hvor du har filen liggende. Har du f.eks. fra en anden
telefon, sent en AMR-fil med bluetooth
så ligger den i indbakken på telefonen. Der kan du bare gå ind og når du
åbner filen vil den automatisk
blive åbnet med det indbyggede optagerprogram. Han du den IKKE i indbakken
eller du ikke har den i din
lydmappe så skal du bruge et filhåndteringsprogram til at flytte den over
i lydmappen. Ellers kan
den ofte også afspilles dirikte i dette filhåndteringsprogram. Jeg vil
anbefale at du køber programmet Seleq
(jeg må ikke opfordre dig til piratkopiering) og bruger det til at flytte
den derover hvis ikke denøligger der allerede.

> Program ?

Indbygget optagerprogram. Ligger i tilbehørsmappen.
Eller du kan åbne det ved simpelthen at åbne filen på telefonen, f.eks.
fra indbakken som beskrevet ovenfor.

Steven

--
Min mailadresse er for tiden ikke offentligt tilgængelig
grundet for meget unødig spam på min adresse.