WPA - 3COM
Fra : Michael Skarum

Dato : 01-03-04 21:38

Hej NG

Jeg er lige ved at blive sindsyg - synes jeg har prøvet alt men intet
virker.

Jeg har købt en 3Com Router (OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Gateway
(3CRWE554G72) og et 3Com netkort (OfficeConnect Wireless 11g USB Adapter
(3CRWE254G72) - og de vil ikke som jeg vil.

Når jeg prøver at få dem til at snakke sammen med WPA vil de ingenting. Den
medfølgende klient til netkortet understøtter ikke umiddelbart WPA, og når
jeg bruger den indbyggede i Windows XP kan de ikke connecte (den kommer ikke
med nogen fejlmeddelelser).

Jeg kan fint forbinde dem uden kryptering og med WEP, men dette er ikke så
interessent, da jeg anser det for for usikkert.

Jeg har prøvet at hente nyeste klient til 3Com tingen, men det var desværre
den sammen som var på den medfølgende CD.

Er der nogen der har et bud - jeg er helt blank.

Mvh Michael

Fra : Michael Skarum

Dato : 01-03-04 22:27

Hmmm - jeg har nu læst lidt mere og kan se jeg ikke er den eneste der har
det problem

Men hvis der er nogen der har en løsning er jeg meget lydhør