MS Windows
briani 27239
sorry
Fra : John nielsen

Dato : 01-03-04 20:29

oki det er kan jeg godt se, tænk det vidste jeg ikke,
men jeg sidder nu med en af mine venners cd, og ville bare bruge nogle andre
koder end hans, men i har da helt ret i det i siger det må jeg indrømme,,
men i er vel ikke så naive at tro på, at alle i denne gruppe sidder med en
ægte cd.. jm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-04 20:45

"John nielsen" <john.michael.nielsen@tdcadsl.dk> skrev :

> [...]
>men i er vel ikke så naive at tro på, at alle i denne gruppe sidder med en

Dels svar i den tråd, det gør det nemmere lige at se, hvad det
drejer sig om.

Om folk bruger lovlige eller ulovlige versioner af et program er
for såvidt underordnet, så længe fok ikke spørger om hvordan man
omgås licenser, dvs, knækker programmet, finder serials eller
undgår aktivering f.eks.

Hvis du spørger om, hvordan noget virker i et program, så er der
ikke nogen, der spørger du har en gyldig licens eller ej, men
hjælper dig, hvis man kan.
--
Knud