MS Windows
briani 27239
Iexplorer
Fra : FO

Dato : 01-03-04 20:16

Hej
Jeg har for nyligt fået et problem - jeg kan ikke starte min internet
explorer på normal vis. Jeg får følgende fejlmelding: Fejlsignatur App name
iexplorer.exe. App ver 6,0 2800.1106 Mod name winshow.dll
Hvis jeg lader fejlen stå og prøver at klikke på ikonet igen starter
explorer op, også hvis jeg kopierer filen fra programmer\internet explorer
ud på skrivebordet, men så er den anderledes bl.a. hvis man kigger på
egenskaber - så får man ikke sin internetforbindelses indstillinger op. Er
der nogen der har et bud!
frede

Fra : Dino

Dato : 01-03-04 22:36

Den 1-3 2004 skrev FO i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg har for nyligt fået et problem - jeg kan ikke starte min internet
> explorer på normal vis. Jeg får følgende fejlmelding: Fejlsignatur
> App name iexplorer.exe. App ver 6,0 2800.1106 Mod name winshow.dll

Det er en parasit! Fandt bl.a. følgende links:
<http://www.doxdesk.com/parasite/Winshow.html>
<http://www.mvps.org/inetexplorer/data/winshow.htm>

--
Dino