Hvilket, ikke-trådløse, headset er be
Fra : iddqd

Dato : 01-03-04 19:17

Skal man køb et originalt Nokia eller?

Og hvis det skal være et originalt skal man så købe et HDB-4(over øret
model) eller et HS-5(inde i øret model med "fjernbetjening")?

Lydkvalitet og ergonomi er vigtig, mens prisen er mindre vigtig.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : JMo.

Dato : 01-03-04 19:40

iddqd wrote:

> Skal man køb et originalt Nokia eller?

Njaa. Hvis det bare er in-ear model du skal bruge, kan det godt lade sig
gøre at finde noget uoriginalt med super-lyd. Men det er svært at finde,
for det har ingen sammenhæng med prisen - og der bliver skiftet
leverandører ret ofte. (og hvem der er den egentlige producent bliver der
sjældent skiltet med)

> Og hvis det skal være et originalt skal man så købe et HDB-4(over øret
> model) eller et HS-5(inde i øret model med "fjernbetjening")?

Svjh. har de nu begge to svarknap.

> Lydkvalitet og ergonomi er vigtig, mens prisen er mindre vigtig.

Syn's selv at HDB'erne sidder ret fornuftigt. Og lydmæssigt er de helt ok.

Fra : iddqd

Dato : 01-03-04 20:05

JMo. wrote:

> [...]
> for det har ingen sammenhæng med prisen - og der bliver skiftet
> leverandører ret ofte. (og hvem der er den egentlige producent bliver der

Typisk - jeg har efterhånden indset at alt hvad der har mobiltelefoner
at gøre er ugennemsigtigt eller værrer

> Svjh. har de nu begge to svarknap.

Hmm, måske. Jeg har bare holdt mig til hvad Nokia skriver (og ikke skrive):

http://www.nokia.dk/phones/enhancements/index.php?cat_id=655376&subcat_id=655377

> Syn's selv at HDB'erne sidder ret fornuftigt. Og lydmæssigt er de helt ok.

OK, det lyder lovende.

Tak for input.

Mvh

Bruno

Fra : JMo.

Dato : 01-03-04 20:13

iddqd wrote:

> Hmm, måske. Jeg har bare holdt mig til hvad Nokia skriver (og ikke
> skrive):
>
> http://www.nokia.dk/phones/enhancements/index.php?cat_id=655376&subcat_
> id=655377

Hmm.. Jeg blev selv lidt i tvivl. Men Expansys giver mig ret:

http://www.expansys.com/product.asp?code=HDB-4

"The Nokia Boom Headset with an answer/end button provides you with
convenient, portable handsfree."