Leder efter akvariemøbel?
Fra : Thomas Rybak

Dato : 01-03-04 17:48

Jeg søger med lys og lygte efter en reol/kommode/skænk som jeg kan bruge til
et kommende 250L akvastabil effectline akvarium (100x50x50 cm)

Pga pladsproblemer, skal længdemålet på 100 cm være præcist!

Det skal altså være et akvariemøbel, som er pænt at se på. Akvastabils egen
linie er derfor udelukket

Håber der er nogen som har gode idéer???

Mvh Thomas

Fra : Morten Nielsen

Dato : 02-03-04 09:35

> Pga pladsproblemer, skal længdemålet på 100 cm være præcist!
>
> Det skal altså være et akvariemøbel, som er pænt at se på. Akvastabils
egen
> linie er derfor udelukket

Hvad med http://www.zoozity.dk/templates/product.asp?product=5701883007951 ?

/Morten N

---

Fra : Helstrup

Dato : 02-03-04 22:07

Hvad med selv at bygge, gasbetong fås også i "plader" og så kan du lave det
lige som du vil have det, både i højden osv.

Fra : Thomas Rybak

Dato : 03-03-04 09:59

> Hvad med selv at bygge, gasbetong fås også i "plader" og så kan du lave
det
> lige som du vil have det, både i højden osv.

Jeg tror ikke det ville blive det store hit. Jeg skal også gerne kunne
udnytte pladsen under til skabe/skuffer.

Mvh Thomas

Fra : Brizz

Dato : 03-03-04 11:54

> det
>
> Jeg tror ikke det ville blive det store hit. Jeg skal også gerne kunne
> udnytte pladsen under til skabe/skuffer.

Hvis du bare har hænderne skruet en lille smule ordentligt på er det faktisk
ikke så svært med gasbeton. Der kan jo skrues lister ind i gasbetonen så du
kan have skuffer imellem. slut evt af med et klæde foran eller hele vejen
rundt. Du kan lige ane på min side under akvarie hvordan jeg har lavet mit.
Der er så siden kommet et klæde hele vejen rundt om. ganske nydeligt. og det
kan pumpen også stå under.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Thomas Rybak

Dato : 03-03-04 12:09

> [...]
mit.
> Der er så siden kommet et klæde hele vejen rundt om. ganske nydeligt. og

Jeg må indrømme, at jeg ikke syntes om brugen af gasbeton - slet ikke i min
stue. Desuden har jeg ikke skruet hænderne ordentligt på for tiden, da jeg
har brækket armen...

Mvh Thomas

Fra : Lene Sørensen

Dato : 04-03-04 14:55

> [...]
> et kommende 250L akvastabil effectline akvarium (100x50x50 cm)
>
> Pga pladsproblemer, skal længdemålet på 100 cm være præcist!

Hvad med denne her, fås i forskellige farver.
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=860210&t=temartic_e&userid=mHoPDB8lXmc0mj2fTlGjLiV99DUoTm8kTnx

Lene

Fra : Thomas Rybak

Dato : 05-03-04 09:45

> Hvad med denne her, fås i forskellige farver.

http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=860210&t=temartic_e&userid=mHoPDB8lXmc0mj2fTlGjLiV99DUoTm8kTnx

Det ser umiddelbart meget pænt ud, men nu er jeg altså krøbet til korset, og
har købt et 250L med tilhørende Effectkabinet

Mvh Thomas