ADSL Ventetid NetTid
Fra : IceKiller

Dato : 25-04-01 10:55

Jeg fik min bekræftelse idag
Tekniker kommer den 8. juni fra TDC

I starten af året stod der at min central ville være færdig 1. maj
Nu står der 1. sept.

Jeg fatter det ikke. Men nu ser jeg om min tekniker kommer eller om det
bliver aflyst.

For et stk tid siden, blev der nævnt at TDC gad gratis NetTid 80 fra
bekræftelsen - Var der hold i denne historie

IceKiller

Fra : Allan Olesen

Dato : 25-04-01 11:57

"IceKiller" <icekiller@europe321.com> wrote:

>For et stk tid siden, blev der nævnt at TDC gad gratis NetTid 80 fra
>bekræftelsen - Var der hold i denne historie

Det gælder svjv kun, hvis det står i din ordrebekræftelse. Og ordlyden
i deres ordrebekræftelser er på det punkt vistnok lavet om mange gange
gennem de seneste uger.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-04-01 16:51

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> wrote in message

> Det gælder svjv kun, hvis det står i din ordrebekræftelse. Og ordlyden
> i deres ordrebekræftelser er på det punkt vistnok lavet om mange gange
> gennem de seneste uger.

Nææ,, du skal bare ringe til kundeservice (adsl) og bede om Nettid 80,
når du har ventet 4 uger. Fra den dato du bestilte..

I min ordre bekræftigelse, står der intet om nettid... Men selvom TDC
først har registreret min bestilling den 30 marts. Når jeg har bestilt
den 23 Marts.. Og jeg fik Nettid overført fra den 22 Maj...

jeg har så gratis nettid indtil den 18 maj, når der kommer tekniker. Mit
kundenummer, som jeg hele tiden har haft, siden jeg bestilte nettid den
1 feb.. Har jeg også efter jeg har fået ADSL...

Bjarke

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-04-01 16:52

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote in message

>Og jeg fik Nettid overført fra den 22 Maj...

Sluder,,, selfølgelig fra den 22 April..

Fra : Allan Olesen

Dato : 26-04-01 10:40

> [...]

>først har registreret min bestilling den 30 marts. Når jeg har bestilt
>den 23 Marts.. Og jeg fik Nettid overført fra den 22 Maj...

Jeg er ret overbevist om, at du ville have fået en modsat besked for
to uger siden, og en modsat igen for 4 uger siden, og en modsat igen
for 6 uger siden (nu kan jeg ikke længere tælle negationer). TD har
vaklet meget i denne sag.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-01 14:03

> [...]
> to uger siden, og en modsat igen for 4 uger siden, og en modsat igen
> for 6 uger siden (nu kan jeg ikke længere tælle negationer). TD har

Man skal bare være selvsikker på, at man skal have det gratis...

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-04-01 10:02

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>Man skal bare være selvsikker på, at man skal have det gratis...

Jeg tvivler alvorligt på, at din psykiske tilstand spiller ind.

Men hvis du mener "vedholdende", så er det da muligt, at TDC har
behandlet besværlige kunder bedre. Det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg kan bare konstatere, at TD's _generelle_ politik tilsyneladende
har ændret sig flere gange over de seneste uger.