FW1 4.1 MOTIF GUI evaluation license
Fra : ZUM

Dato : 25-04-01 10:27

Nogen der ved hvor jeg finder sådan en?
Jeg har en licens til FW1 + VPN + Enterprise Management Console, men ikke til at køre gui'en på en unix kasse.
Jeg har desuden en Educational CD, med de fleste produkter på, men den må unix gui'en heller ikke køre på.
Inden jeg fyrer pengene af, ville jeg gerne prøve hvordan det føles i forhold til Windows versionen.

Hvor skal jeg lede?
.....eller hvem skal jeg spørge?

mvh Jan

Fra : Gorm Jorgensen

Dato : 25-04-01 10:33

On Wed, 25 Apr 2001 11:26:44 +0200, ZUM <zum@mail.flashmail.com> wrote:
> [...]
>Inden jeg fyrer pengene af, ville jeg gerne prøve hvordan det føles i forhold til Windows versionen.

Hvis du ikke er meget vild for at den _skal_ køre på unix, så vil jeg stærkt
anbefale dig at bruge Win32 GUI'en, der er ingen grund til at købe en GUI
licens til unix når den er gratis til Win32.

Jeg kan oplyse dig om at prisen er ca. 8.457,50 plus moms for en Motif GUI.

--
Gorm Jorgensen - UB++++
http://www.area51.dk/

Fra : ZUM

Dato : 25-04-01 11:02

Yep, jeg kender prisen, og jeg ER meget vild for at køre den på min unix kasse.

Fra : Gorm Jorgensen

Dato : 25-04-01 11:06

On Wed, 25 Apr 2001 12:01:42 +0200, ZUM <zum@mail.flashmail.com> wrote:
>Yep, jeg kender prisen, og jeg ER meget vild for at køre den på min unix kasse.

OK, men den virker faktisk meget fint - den ligner næsten Win32 versionen,
og man kan selvfølgelig det samme. Men du er ude efter en EVAL licens så du
kan prøve førend du køber ?

Hvis der er kan du kontakte Netsecure Danmark A/S (hvor jeg arbejder)
http://www.netsecure.dk/ du kan bare spørge efter mig.

Fra : ZUM

Dato : 26-04-01 22:52

Tak, jeg har fået en eval licens.