Samsung e700 og messenger ?
Fra : Lars Koch

Dato : 01-03-04 15:08

Er der nogen der har fundet en måde at bruge messenger på ?
Jeg har prøvet nogle programmer (cmessenger), men det har jeg ikke kunne få
til at virke....

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Peter G C

Dato : 01-03-04 19:24

"Lars Koch" <lkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har fundet en måde at bruge messenger på ?
> Jeg har prøvet nogle programmer (cmessenger), men det har jeg ikke kunne

> til at virke....

Jeg bruger selv cmessenger - det er ikke helt let i begyndelsen men virker
da ok. Hvorfor kan du ikke få det til at virke?

/Peter

Fra : Lars Koch

Dato : 01-03-04 21:52

*snip*

> Jeg bruger selv cmessenger - det er ikke helt let i begyndelsen men virker
> da ok. Hvorfor kan du ikke få det til at virke?

Den skriver bare connecting konstant, og jeg kan ikke koble på... Hvordan
har du indstillet det ?

Fra : Peter G C

Dato : 01-03-04 21:56

"Lars Koch" <lkh79REMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Den skriver bare connecting konstant, og jeg kan ikke koble på... Hvordan
> har du indstillet det ?

Jeg har fulgt fremgangsmåden sådan som den er beskrevet på hjemmesiden. Har
du gjort det?

Og så starter jeg programmet og det logger på - connecter - det kan tage
lang tid - hav tålmodighed og se om det virker.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/