winipcfg på Win 2000 ????
Fra : Kurt

Dato : 25-04-01 10:32

Hej, ved opsætning af netværk, læser jeg i en bog at jeg kan bruge
programmet winipcfg for at se adresser o.lign. men kan kun finde det på Win
95 og Win 98 men der er ikke et sådant på min win2000, prøvede at kopiere
det over, men det virker ikke.
Har win2000 et tilsvarende program???
Hilsen Kurt

Fra : Lars Overgaard

Dato : 25-04-01 10:43

"Kurt" <pagels@xxxpagels.dk> wrote in message
> [...]
Win
> 95 og Win 98 men der er ikke et sådant på min win2000, prøvede at kopiere

ipconfig

/Lars

Fra : martin sunesen

Dato : 25-04-01 10:49

Hej Kurt
Du kan se ipconfig ved at åbne en Komandoprompt og skrive ipconfig og tryk