NFS Underground: Hvor ligger ens profil?
Fra : Colzen

Dato : 01-03-04 11:03

Hejsa.

Jeg skal have tømt min pc fuldstændigt
Men hvor ligger min profil i NFS Underground? Jeg er nået ca halvejs i
spillet og jeg har ikke lyst til at starte forfra når jeg installerer igen.

Mvh
Colzen

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-03-04 11:54

Colzen wrote:
> Men hvor ligger min profil i NFS Underground? Jeg er nået ca halvejs i
> spillet og jeg har ikke lyst til at starte forfra når jeg installerer
> igen.

Nu skriver du ikke hvilket styresystem du kører med, men er det WinXP skal
du kigge her for at finde profil(er) og savegames:

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

Fra : Colzen

Dato : 01-03-04 11:58

> Nu skriver du ikke hvilket styresystem du kører med, men er det WinXP skal
> du kigge her for at finde profil(er) og savegames:
>
> C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

Mange tak for svaret. Det er XP jeg kører så det ligger lige der hvor du
sagde

Mvh
Colzen

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-03-04 12:27

Colzen wrote:
> Mange tak for svaret. Det er XP jeg kører så det ligger lige der hvor
> du sagde

Glad to help