Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.0 For små skrifttyper
Fra : Kim S

Dato : 01-03-04 11:11

En del text i min Internet Explorer er blevet kogevasket....
Bogstaverne er ihvertfald blevet pygmæ-små, så det er stort set
ulæseligt.
Hvo'n fan... retter man det tilbage så det bliver læseligt for mine
gamle øjne ???
HAR forsøgt mig frem under Internetindstillinger/generelt/skrifttyper,
men kan ikke rette noget til noget brugbart..
Hvis jeg går ind på samme internetside fra en anden computer,
er texten normal størrelse, så der er ikke tvivl om, at det er min
computer der driller...
Mvh, Kim

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 01-03-04 11:25

I news:40430c41$0$55936$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk <Kim S>
<No@mail.dk> skrev:

> [...]
> Hvis jeg går ind på samme internetside fra en anden computer,
> er texten normal størrelse, så der er ikke tvivl om, at det er min

Menuen Vis > Tekststørrelse

Du har garanteret en mus med scroll hjul. Hvis du holder Ctrl nede når
du euller med hjulet, ændrer du tekststørrelsen.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-03-04 11:32

"Kim S" <No@mail.dk> skrev:

>En del text i min Internet Explorer er blevet kogevasket....

Det var dumt. Enhver ved at de kun kan tåle 30 grader skåneprogram,
ingen centrifugering.

>Bogstaverne er ihvertfald blevet pygmæ-små, så det er stort set
>ulæseligt.
>Hvo'n fan... retter man det tilbage så det bliver læseligt for mine
>gamle øjne ???

Man vælger sate'me' Vis > Tekststørrelse > ...

>HAR forsøgt mig frem under Internetindstillinger/generelt/skrifttyper,
>men kan ikke rette noget til noget brugbart..

Har du også prøvet ovenstående?

Og hvis du har en mus med hjul, så pas på med shift+hjultril en anden
gang!

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Kim S

Dato : 01-03-04 21:07

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Man vælger sate'me' Vis > Tekststørrelse > ...

Nå,nå...Det var sgu da rart )
Tusind tak for hjælpen, det var lige det der skulle til.

Mvh, Kim