Mini-Disc
Fra : Staalanden

Dato : 25-04-01 10:27

Hej
Dette er måske den korrekte gruppe, men syns ikke andre passede heller.

Er der nogen der ved om man kan købe en MiniDisc (bærbar) til omkring
1000.-? Helst med optagefunktion.

Fra : Christoffer A. W.

Dato : 25-04-01 11:45

Prøv den blå avis (www.dba.dk) eller dk.marked.privat.radio+hifi

Mvh

Christoffer...

Fra : Staalanden

Dato : 25-04-01 15:56

On Wed, 25 Apr 2001 12:44:34 +0200, "Christoffer A. W." <caw@dat.dtu.dk>
wrote:

>Prøv den blå avis (www.dba.dk) eller dk.marked.privat.radio+hifi

Har tænkt på det, men det er ikke så fedt at give brugt i gave

Fra : kautaq

Dato : 25-04-01 15:15

Staalanden wrote:

> Er der nogen der ved om man kan købe en MiniDisc (bærbar) til omkring
> 1000.-? Helst med optagefunktion.

Føtex, Kvickly, Bilka, OBS mm.

Alle dem de har til salg, kan optage.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Staalanden

Dato : 25-04-01 15:57

On Wed, 25 Apr 2001 16:15:21 +0200, kautaq <kautaq@post2.tele.dk> wrote:

>Føtex, Kvickly, Bilka, OBS mm.
>
>Alle dem de har til salg, kan optage.
Har kun kigget i Føtex og der er det 1700,-.
Men checker lige resten

Fra : kautaq

Dato : 25-04-01 22:46

Staalanden wrote:

> Har kun kigget i Føtex og der er det 1700,-.
> Men checker lige resten

Hmm.. Der er vist ikke det store salg i radio/tv for tiden.
Prøv at snakke lidt med ekspedienten, det kan jo være at
de snart har nogle gode tilbud.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Ib Hallbæck

Dato : 25-04-01 23:21

Merlin har i den sidste tid solgt SONY.s MZ R37 for 1500 træk herfra din
evt. medlemsrabat, så er den nede i en ca. 1400.

--
Venlig hilsen Ib Hallbæck

kautaq <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4a70f08e3fkautaq@post2.tele.dk...

Fra : Ken Madsen

Dato : 26-04-01 07:24

Aldi havde én til omkring 1000,- jeg har set at den ved Herlev Station
stadig ligger inde med en (1 uge - 14 dages tid siden) Jeg ved ikke om den
kan optage, og jeg kan ikke huske mærket, men det er vel et forsøg værd

Ken