MS Windows
briani 27239
Manglende bannerreklamer i Explorer
Fra : LVJ

Dato : 01-03-04 09:33

Jeg kan på min PC ikke se visse bannerreklamer i Explorer. På andre PC'er
ses de fint - hvad er årsagen til dette?
Mangler jeg en download til min Explorer?
Venlig hilsen
LVJ

Fra : ///JJ

Dato : 01-03-04 12:09

"LVJ" <dryfly@oncable.dk> wrote in message
> Jeg kan på min PC ikke se visse bannerreklamer i Explorer. På andre PC'er
> ses de fint - hvad er årsagen til dette?
> Mangler jeg en download til min Explorer?
> Venlig hilsen

Ja og nej.
Du mangler (er mit gæt) noget til din Internet Explorer (IE, ikke
Explorer) - nemlig formenligt Flash Player - som kan hentes hos
www.macromedia.com svjh.

mvh
///JJ

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 01-03-04 17:38

In a news:404319d9$0$1641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
///JJ <nospam@tdcadsl.dk> typed:

> Ja og nej.
> Du mangler (er mit gæt) noget til din Internet Explorer (IE, ikke
> Explorer) - nemlig formenligt Flash Player - som kan hentes hos
> www.macromedia.com svjh.

Det kan også være Java der mangler.?

--
Venlig Hilsen