MS Windows
briani 27239
Fil recover Win XP NTFS
Fra : Torben Hjorth

Dato : 29-02-04 23:16

Hej

Hvilket GRATIS program er bedst til at gendanne slettede filer (i dette
tilfælde .JPEG) på WIN XP (NTFS-filformat)
Der findes vist en del der koster!!!

Torben

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-03-04 15:23

Torben Hjorth skrev:

> Hvilket GRATIS program er bedst til at gendanne slettede filer
> (i dette tilfælde .JPEG) på WIN XP (NTFS-filformat)

Prøv evt. i <news:dk.edb.hardware.drev>, hvis du ikke får et
brugbart svar her i gruppen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-03-04 15:34

"Torben Hjorth" <torbenhjorth@mail.dk> wrote in news:404264a8$0$1575
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hvilket GRATIS program er bedst til at gendanne slettede filer (i dette
> tilfælde .JPEG) på WIN XP (NTFS-filformat)
> Der findes vist en del der koster!!!

Jeg har med stor succes brugt et sådan program, men det er ikke gratis - du
kan jo sige til, hvis du opgiver at finde et gratis program, der kan gøre
det.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 29-02-04 23:46

"Torben Hjorth" <torbenhjorth@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilket GRATIS program er bedst til at gendanne slettede filer (i dette
> tilfælde .JPEG) på WIN XP (NTFS-filformat)

Getdataback ntfs versionen.
Mvh
Jess

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 01-03-04 19:29

"Torben Hjorth" SKREV
> Hvilket GRATIS program er bedst til at gendanne slettede filer (i dette
> tilfælde .JPEG) på WIN XP (NTFS-filformat)
> Der findes vist en del der koster!!!

Brug ikke PC'en mere end højst nødvendigt så slettede filer ikke overskrives.
Så, på en anden PC, download
http://hccweb1.bai.ne.jp/~hcj58401/
(virker ikk p.t. men det gør:
http://ftp.pcworld.com/pub/new/utilities/file_management/REST2514.EXE

REST2514.EXE 193 KB

Put programmet på en floppy, og kør programmet derfra:

Restoration
Restore files which are deleted from the recycle bin by mistake.
[OS] Windows 95 Windows 98 Windows Me Windows NT Windows 2000
Windows XP
Freeware

mvh
Thorkild Dalsgaard