Nokia 7250- indsæt simkort
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-02-04 19:29

Jeg har nu haft min telefon (N7250) siden sommeren 2003. I en periode efter
købet skrev den "Indsæt simkort", hvorefter jeg kunne slukke og tænde den
igen, og væk var det. Jeg kontaktede dengang værkstedet her i Aalborg, men
der var ikke lavet nogen opdatering.

Jeg tager så på skiferie her i uge 8, og så begynder den ellers at brokke
sig. "Indsæt simkort", "Brugerbegrænsning slået til", "Indtast pinkode" .
Der gik ikke 20 min imellem den gik amok!

Jeg fik den så opdateret straks efter hjemkomst, men lige lidt har det
hjulpet. Den skriver stadig "indsæt simkort" og "brugerbegrænsning slået
til".

Hvor mange gange skal man sende den til reperation før man kan gå til
selskabet der solgte mig telefonen, og få den forlangt ombyttet?

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : \(DK6630\) Poul Joha~

Dato : 29-02-04 20:12

Hej

> [...]
> igen, og væk var det. Jeg kontaktede dengang værkstedet her i Aalborg, men

Hvilken version har du? Den nyeste er hedder 3,62

> Hvor mange gange skal man sende den til reperation før man kan gå til
> selskabet der solgte mig telefonen, og få den forlangt ombyttet?

Jeg mener det er to gange og så kan man forlange at få den byttet. Prøv den
nyeste version , som hedder 3.62 hvis du da ikke allerede har den.

Mvh Poul

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-02-04 21:42

(DK6630) Poul Johannsen wrote:
> Jeg mener det er to gange og så kan man forlange at få den byttet.
> Prøv den nyeste version , som hedder 3.62 hvis du da ikke allerede
> har den.

Det er 3,62 jeg har fået lagt i den. Jeg må bare indlevere den igen så!
Takker

> Mvh Poul
Thomas

Fra : Peter & Louise

Dato : 29-02-04 22:24

der er vist desværre ikke noget bestemt tal for hvor mange gange telefonen
skal repareres før du kan kræve den ombyttet ifølge købeloven, og hvis din
forhandler holder sig til hvad Nokia siger så er der nok ikke så stor chance
for at du får den byttet efter 2 gange...desværre.
mvh Peter

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 22:20

> Hvor mange gange skal man sende den til reperation før man kan gå til
> selskabet der solgte mig telefonen, og få den forlangt ombyttet?

Gør den det med alle SIM-kort? Hvis kortet fejler noget, hjælper en
reperation jo ikke. Test dit kort i en anden telefon, og et andet kort i din
telefon (selvom jeg godt ved det er svært ved en periodisk fejl).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Qbic - 6400

Dato : 01-03-04 22:36

Prøv følgende

Du tager dit SIMkort ud af telefonen.
Tag en tændstik og brug den ende hvor svovlet sidder og poler kontakterne
forsigtig
og gør det samme med kontakterne på SIMkortet

Det kan også gøres ved telefoner som sådan pludselig slukker af sig self...

Det skal siges at det måske kan være nok at bruge lidt renset benzin på en
vatpind,
og fortag ovenstående ( UDEN ) tændstikken, ( KUN ) med vatpinden...

/ Qbic Tlf. 2336 4892