High Crimes (spoiler)
Fra : zcully

Dato : 29-02-04 18:21

Så lige High Crimes med Ashley Judd (mums) og Morgan Freeman.
Faktisk en ret god film. Et slags retsalsdrama hvor der bare sker en del
udenfor også, så det aldrig bliver kedeligt forhør det hele.
Der var bare en ting jeg undrede mig lidt over. På et tidspunkt kommer
Claire (Ashley Judd) hjem og der kører ambulancer fra hendes hus. Da hun
kommer derhen er der ikke noget galt. Er der noget jeg har overset eller
hvad skete der? Ved godt det bare er en mindre detalje. Lagde iøvrigt mærke
til at hun bare sprang ud af taxaen uden at betale! Betaler man forud i USA?
Hvad hedder filmen iøvrigt på dansk (så den på Reg. 1)?

/Zcully

Fra : KNL DtP

Dato : 29-02-04 18:44

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder filmen iøvrigt på dansk (så den på Reg. 1)?

"Den Skjulte Sandhed"

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9456

MVH

Kristian