Foder til maller
Fra : Mogens Eliseholm Nie~

Dato : 29-02-04 18:00

Hej Gruppe

Jeg har lige et spørgsmål angående mængden af foder til maller. Jeg har 3
stk maller ( den ganske almindelig type) og så 2 andre maller som jeg ikke
kender navnet på. Hvor meget foder skal man give dem? Her tænker jeg på de
foderpiller man kan købe til maller.
Jeg håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål.

mvh

Mogens

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 29-02-04 18:48

Mogens Eliseholm Nielsen wrote:
> [...]
> kender navnet på. Hvor meget foder skal man give dem? Her tænker jeg på de

Nok, men ikke for meget.

> Jeg håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål.

Hvad er "den ganske almindeligE type"?

Gør dig selv og andre den tjeneste at finde ud af hvad det er for maller
du har.

Det gør vejledningen noget nemmere.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : kha

Dato : 29-02-04 19:18

> Gør dig selv og andre den tjeneste at finde ud af hvad det er for maller
> du har.

samt ca. hvor store de er under den forudsætning at en Plecostomus på fx
40cm æder mere end en på 5cm

Fra : Mogens Eliseholm Nie~

Dato : 29-02-04 19:23

"Den ganske almindelige type" er ancistrus sugemalle tror jeg nok.
Den anden type har jeg ikke kunne navnet på. Har ellers søgt og søgt på
nettet men synes ikke lige jeg har fundet noget der ligner dem jeg har.

mvh

Mogens

Fra : Lars Stigaard

Dato : 29-02-04 19:25

Et godt extra foder til dine maller broccoli :) jeg har købt en pose frosen
buketter ( at the local købmand ) hver anden dag får de så en buket ( skyld
lige isen af under den koldehane ), på en nat er alt det grøne raspet af .
Da andre fisk i tanken er oxo helt vild med det for den sags skyld :)

--
Mvh.
Lars Stigaard

Fra : Mogens Eliseholm Nie~

Dato : 29-02-04 19:30

De 2 maller jeg ikke kender typen på er ca 10 cm og de andre er vel ca 3, 4
og 8 cm.

mvh

Mogens