Hvor kan "Seppuku" købes?
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 29-02-04 17:45

Jeg leder efter den gamle samuraiklassiker "Seppuku" (nogle steder
kaldet "Harakiri") på dvd.

Med Laserdiskens hjælp har jeg fundet den hos amerikanske Poker
Industries
(http://www.pokerindustries.com/poker.store?page=item&sku=HARAKIRI-DVD).
Men for det første er det svært at udtale sig om kvaliteten af deres
udgivelse, og for det andet betyder butikkens beliggenhed en pæn slat
ekstraudgifter (told og gebyrer).

Findes der et europæisk alternativ?

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Man kan i hvert fald ikke lave en dødsstjerne eller et bælte ..."

Fra : Morbid Angel

Dato : 29-02-04 19:21

On Sun, 29 Feb 2004 17:44:49 +0100, "Peter Bjerre Rosa"
<usenet@filmsvar.dk> wrote:

> [...]
>Men for det første er det svært at udtale sig om kvaliteten af deres
>udgivelse, og for det andet betyder butikkens beliggenhed en pæn slat

Ellers kan du holde øje med
http://www.dddhouse.com/dddhouse/en/index.jsp?action=productDetail&productID=3067

Prøv evt. at emaile dem om at tage den hjem igen, kommer fint igennem
tolden da den er under 80 dkr.

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 29-02-04 19:23

Morbid Angel skrev:

> Ellers kan du holde øje med
> http://www.dddhouse.com/ [...]
>
> Prøv evt. at emaile dem om at tage den hjem igen, kommer fint igennem
> tolden da den er under 80 dkr.

Perfekt. Det var lige sådan noget, jeg ledte efter. (Filmen var også
'out of stock' i USA, så om jeg venter det ene eller andet sted, gør
ingen forskel.)

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Leder: Kære sprognævnsmedlemmer, erkend, at det nye komma var et

Fra : ML-78

Dato : 29-02-04 19:34

Peter Bjerre Rosa skrev:

> Med Laserdiskens hjælp har jeg fundet den hos amerikanske Poker
> Industries

(http://www.pokerindustries.com/poker.store?page=item&sku=HARAKIRI-DVD).

Læg mærke til den er angivet som "out of stock". De skriver ganske vist
man stadig kan bestille den, men det er nok tvivlsomt om de kan skaffe
den. dddhouse.com og yesasia.com angiver den også som udgået, så
chancerne for at finde den hos nogen butikker er sandsynligvis små.

Den japanske DVD med titlen "Seppuku" er tilgængelig men er kun med
japanske undertekster.

> Findes der et europæisk alternativ?

Jeg kender desværre ikke nogen. Den bedste mulighed er nok at kigge på
eBay engang imellem eller vente på et evt. genoptryk.

ML-78