MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fjernelse af ekstra winXP
Fra : Tom Hansen

Dato : 29-02-04 16:48

Hej NG
Jeg er kommet til at installere windowsXP en gang for meget på computeren,
så nu kan jeg vælge 2 ens fulde versioner ved opstarten.
Hvordan fjerner jeg den ene version fra computeren igen? Jeg vil gerne
beholde den version jeg oprindeligt installerede som har mine install.
progs. osv. og slette den nye. Er de iøvrigt lagt oven i hinanden eller har
de hver deres bibliotek som i win98? På forhånd tak.

Hilsen Tom

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-03-04 08:44

Kik i Boot.ini som ligger i roden af c: (er en skjult fil, så det skal du
lige have slået fra i stifinder)

Fra : Tom Hansen

Dato : 02-03-04 17:39

Jeg prøver at kigge. Men jeg troede man kunne noget smart med bios og
bootcd-rom og få en eller anden XP menu op, hvor man fik et bare lidt
brugervenligt overblik over de XP/win evt. installationer der ligger på
harddisken. Mange tak for svaret

Hilsen Tom